PAS Caw Shah Alam 2

Bandar Puncak Alam, Kuala Selangor, Selangor

Penyampaian Sumbangan Aidilfitri  

YB Dr. Dzul menyampaikan sumbangan kepada salah sebuah keluarga di 2B4.

Hj Zainuddin (Unit Pengurusan Zon3 DUN Jeram) dan En Zabidi (Pengerusi Persatuan Penduduk SA2) menyampaikan sumbangan kpd penduduk 2b1 yang cacat penglihatan.

Lihat album penuh di sini.

Pada 21 September 2008 baru-baru ini, YB Dr Dzulkefli Ahmad selaku Ahli Parlimen Kuala Selangor telah sudi untuk melapangkan masa untuk menyampaikan sumbangan Aidilfitri kepada penduduk Bandar Puncak Alam yang kurang bernasib baik.

Mereka termasuklah ibu tunggal, anak yatim dan juga fakir miskin. Ada antara juga yang hilang upaya seperti cacat penglihatan dan juga mengidapi sakit kritikal. Antara sumbangan yang diberikan adalah berbentuk beras, susu, gula dan juga wang tunai.

Bantuan yang yang disampaikan sendiri oleh YB Dr Dzul dari rumah ke rumah para penerima yang turut diiringi oleh Hj Hairi@Maruji bin Darmo, iaitu bekas Calon PAS DUN Jeram.

Pihak PAS Cawangan Shah Alam 2 mewakili para penduduk merakamkan jutaan terima kasih kepada semua pihak yang terlibat terutamanya Kerajaan Negeri Selangor dan Ahli Parlimen Kuala Selangor. Tidak lupa juga kepada Unit Pengurusan Zon3 DUN Jeram , Hj Zainuddin Hj Mohd Sharif dan Pengerusi Penduduk Shah Alam 2, En Ahmad Zabidi Zainal Abidin yang turut menjayakan program ini.

AddThis Social Bookmark Button

0 Komen di sini

Post a Comment