PAS Caw Shah Alam 2

Bandar Puncak Alam, Kuala Selangor, Selangor

Sekitar Majlis Eidul Fitri PAS Shah Alam 2  




Perutusan Eidul Fitri Ketua Cawangan, Imam Rosham Muhammad.
Lagi video di sini.


Persembahan Lagu Raya oleh kanak-kanak PASTI.
Lihat album penuh di sini.

Shah Alam 2 - 17 Oktober 2008. Pas Cawangan serta Pasti Ibnu Sina Shah Alam 2 telah menganjurkan majlis rumah terbuka Aidilfitri 2008 dengan penuh kemeriahan bermula pada jam 9 malam bertempat di Pusat Komuniiti PAS Shah Alam 2.

Majlis telah dimulakan dengan ucapan perutusan Aidilfitri oleh Ketua Cawangan PAS Shah Alam 2 iaitu Sdr Rosham Muhammad dan diikuti dengan persembahan lagu raya oleh anak-anak PASTI Ibnu Sina.

Majlis ini telah mendapat sambutan diluar jangkaan daripada penduduk setempat kawasan Shah Alam 2 dan Puncak Alam dengan kehadiran melebihi 250 orang. Antara mereka yang hadir ialah ketua-ketua Pas Cawangan serta Ajk Fasa 1, 2 dan 3, Pengurus & Ajk Pasti Edu Kids Al-Amin Fasa 1, Pengurus & Ajk Pasti Little Ikhwan Fasa 2, serta para ibu-bapa anak-anak PASTI.

Semua anak-anak telah diberikan sumbangan 'duit raya' oleh Pengurus Pasti Ibnu Sina, Hj Zainuddin Hj Mohd Shariff. Majlis berakhir pada jam 11.30 malam. Kami Pas Cawangan Shah Alam 2 mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua yang telah menjayakannya. Insya Allah majlis seperti ini akan dimasukkan di dalam taqwim aktiviti tahunan Pas Cawangan Shah Alam 2.

TaqabalLahu minkum


AddThis Social Bookmark Button

0 Komen di sini

Post a Comment