PAS Caw Shah Alam 2

Bandar Puncak Alam, Kuala Selangor, Selangor

Pembukaan Karnival Sukan KSP 2010 Meriah  

Album penuh di sini.

Alhamdulillah, hari Sabtu 6hb Mac 2010 telah berlangsung Majlis perasmian karnival sukan KSP 2010 yang dianjurkan julung-julung kalinya oleh PAS SA2.

Sejurus selepas majlis perasmian itu yang dirasmikan oleh YDP Kwsn Kuala Selangor Tn Hj Rashid, telah diadakan pertandingan bolasepak bawah 12 tahun dimana ianya telah dimenangi oleh pasukan Pelik FC, dibawah team manager nya En Azalee.

Majlis diserikan lagi dengan persembahan seni silat yang dijemput dari Felda Bukit Cherakah dan juga persembahan alat kawalan jauh kapalterbang oleh Sheikh Ghaffar.

Karnival Sukan yang akan berlangsung sepanjang bulan 3 ini diharap dapat mengeratkan hubungan pas dengan masyarakat setempat dan memecahkan tanggapan masyarakat yang pas hanya mendekati masyarakat semasa pilihanraya sahaja.

Pada hari berikutnya (7 Mac 2010) telah diadakan pertandingan dart dan karom. Acara dart telah dimenangi oleh 1. Haniff 2. Mohd Nor dan 3. Azalee manakala acara karom telah dimenangi oleh 1. Azman 2. Zamri Cenkudu dan 3, Nor Azmi.

Minggu selanjutnya akan diadakan pertandingan futsal (13 Mac 2010) ping pong (14 Mac 2010) dan sukan muslimat (20 Mac 2010)

Laporan oleh : Abu Amsyar, Pengarah Sukan KSP 2010.


AddThis Social Bookmark Button

1 Komen di sini

  • Anonymous  
    March 9, 2010 at 12:50 AM

    tahniah kpd semua yang menjayakan program ini.
    tahniah juga kepada yang update blog ini semoga update berita secara istiqamah.

Post a Comment